Conversatie beginnen

Mijn bestelling

  • Bestelling delen

    Log in op deze pagina en klik op Mijn orders. In het overzicht van bestellingen, klik bij de betreffende bestelling op Delen. Het venster Deel Project opent, selecteer de gewenste optie en volg de sta...

  • Ontevreden over het geleverde product

    Bij Fotoboeken.nl streven we altijd naar 100% klanttevredenheid. We horen het graag wanneer een product niet naar tevredenheid is geleverd zodat we de situatie kunnen bekijken om te zien hoe we het zo...

  • Kortingscode gebruiken

    Kortingscodes kunnen worden verzilverd in de laatste stap van het bestelproces. Vul de code in waar staat Kortingscode en klik op Toepassen om de code te activeren. De korting wordt direct verrekend m...

  • Gebruik van Tintelingen codes

    Het verzilveren van een Tintelingen code werkt hetzelfde als het verzilveren van een reguliere kortingscode. Op deze pagina meer informatie. Verdere informatie omtrent de Tintelingen actie is op deze ...

  • Gebruik van iBood codes

    Het verzilveren van een iBood code werkt hetzelfde als het verzilveren van een reguliere kortingscode. Op deze pagina meer informatie. Verdere informatie omtrent de iBood aanbiedingen is op deze pagin...

  • Status van een bestelling controleren

    Ga naar deze pagina en log in. Klik op Mijn orders. Je ziet een overzicht van de bestellingen, de status van de bestelling is te vinden in de kolom Status. Aanvullende vragen naar aanleiding van de be...

  • Bestelling annuleren

    Omdat de productie vrijwel direct na het plaatsen van de bestelling in gang wordt gezet is het in principe niet mogelijk een geplaatste bestelling te annuleren. In uitzonderlijke gevallen kan een best...

  • Bestelling retourneren

    Bestelde producten kunnen niet geretourneerd worden tenzij dit nadrukkelijk vooraf is overeengekomen met de Klantenservice. De producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht omdat het gepersonali...

  • Kortingscode wordt niet geaccepteerd

    Wanneer een kortingscode niet wordt geaccepteerd kan dat met een aantal factoren te maken hebben. Ga in dat geval deze punten na: Controleer of de kortingscode staat ingevuld waar staat Kortingscode. ...